Kako pridobite financiranje preko Borze terjatev?
Za uspešno pridobitev financiranja najprej opravite brezplačno registracijo vašega podjetja po spletu. Članstvo na Borzi terjatev bo aktivirano po uspešno opravljeni osebni identifikaciji zakonitega zastopnika podjetja in podpisani Pogodbi o uporabi storitev Borze terjatev. Naši svetovalci pred prvo oddajo naročila za pridobitev financiranja z vami opravijo začetni finančni pregled, brezplačno pridobite tudi odobren limit financiranja. Po opravljenem pregledu s prijavo na www.borzaterjatev.si, kadarkoli, v le nekaj korakih, oddate naročilo za prodajo terjatev ali kratkoročno posojilo. Spodaj sledi opis postopka za prodajo terjatev.
1. Prijava v uporabniški vmesnik
Obiščete spletno stran www.borzaterjatev.si, kjer zgoraj desno izberete gumb prijava, vpišete vaše uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo ter kliknite potrdi za dostop do uporabniškega vmesnika.
Če ste se že registrirali in pozabili geslo s klikom na povezavo Ste pozabili geslo? dostopate do strani, kjer vpišete vaš elektronski naslov in davčno številko. Na vpisan elektronski naslov boste prejeli povezavo, preko katere lahko svoje geslo enostavno spremenite.
Svetujemo vam, da geslo za dostop občasno (samostojno) zamenjate. To uredite znotraj vašega uporabniškega vmesnika; nastavitve – nastavitve pooblaščene osebe – se pomaknete do spremembe gesla - vpišete trenutno in novo geslo ter potrdite z gumbom spremeni geslo.
2. Oddaja naročila za prodajo terjatev
Ob prijavi v uporabniški vmesnik Borze terjatev se vam prikaže namizje, kjer izberete storitev, ki jo želite koristiti (na voljo so; posojilo, odprti odstop terjatev in tihi odstop terjatev). Če želite odstopiti terjatev na odprti način z obveščanjem vašega dolžnika, izberete okno odprti odstop terjatev, v okno prazen prostor vpišete davčno številko dolžnika oz. vašega kupca in gumb prodaj novo terjatev.
Odpre se vam naročilo za prodajo terjatev (1. korak), kamor vpišete potrebne podatke o terjatvah (oznaka računa, znesek računa z DDV, datum izdaje, datum zapadlosti in datum pričakovanega plačila - ta se lahko razlikuje od datuma zapadlosti saj je vezan na dejansko plačilo računa). Pripnete še kopijo računa s klikom na okno klikni tukaj za izbiro datoteke ter izberete gumb potrdi račun. Če imate računov do istega kupca več, jih dodate v tem koraku zgoraj s klikom na dodaj račun. Vsak račun po vpisu podatkov potrdite, da se uspešno shrani v sistem.
V naslednjem koraku (2. korak) vpišete podatke o dolžniku, pomaknete se navzdol – ime in priimek, elektronski naslov in telefonsko številko. V opombe v tem koraku lahko npr. navedete kdaj je dolžnik dosegljiv ali npr. osebo, ki je poleg navedene dosegljiva za preverjanje terjatev. Vsebino potrdite z gumbom potrdi podatke. Borza terjatev podatkov o dolžniku ne objavlja in jih uporablja le za preverjanje verodostojnosti terjatev.
Ko vpišete vse potrebne podatke kliknete gumb pridobi ponudbo.
3. Sprejem ponudbe
Sistem Borze terjatev vam bo na podlagi vaše in dolžnikove bonitetne ocene podal najboljšo možno ponudbo za odkup terjatev. Ponudbo preverite in potrdite z gumbom sprejmi ponudbo. Čas za sprejem ponudbe je 5 minut.
Po oddaji naročila bomo to na Borzi terjatev skrbno pregledali, obstoj terjatev bomo v primeru odprtega odstopa preverili pri vašem kupcu ter naročilo v primeru pravilnosti potrdili.
Postopek za pridobitev posojila ali tihi odstop terjatev je podoben opisanemu v tem prispevku, sledite navodilom na spletni strani www.borzaterjatev.si. Denar na vaš izbrani tekoči račun na Borzi terjatev prejmete v nekaj urah od oddaje naročila, če je to potrjeno pred 15. uro na delovni dan, v nasprotnem primeru sredstva na vaš TRR prejmete naslednji delovni dan zjutraj.
Uspešno uporabo storitve financiranja vam želimo!
Kako deluje Borza terjatev si lahko ogledate tudi preko videa spodaj.
Iščete dodatno financiranje za poslovanje vašega podjetja? Preberite več o dodatnih možnostih financiranja v BT blog zapisu Alternativni viri financiranja za podjetja in samostojne podjetnike.