[zaposlitev] Zaposlimo prodajnega svetovalca oz. prodajno svetovalko
Na Borzi terjatev v kratkem načrtujemo širitev ekipe, zato vas vabimo, da se prijavite na prosto delovno mesto prodajnega svetovalca / prodajne svetovalke.
V okviru platforme za vzajemno financiranje podjetij boste v vlogi prodajnega svetovalca pod svoje okrilje prevzeli področje prodaje v B2B segmentu, gre predvsem za prodajo storitev kratkoročnega financiranja slovenskim mirko, malim in srednje velikim podjetjem (MSP).
Kaj pričakujemo?
Cenimo natančnost in samostojnost, obenem pa zaposlitev zahteva veliko sodelovanja in timskega dela.
Vaše delo bo zajemalo prodajo finančnih storitev podjetjem oz. njihovim predstavnikom in bo potekalo predvsem preko osebnega računalnika, zato je potrebno že posedovati naslednja znanja:
- odlične ustne in pisne komunikacijske spretnosti v slovenskem jeziku
- obvladovanje uporabe osebnega računalnika, dobro poznavanje programov v Microsoft okolju (Outlook, Office)
- razumevanje poslovnih financ, poslovanja podjetij, finančnih poročil
- sposobnost hitrega učenja novih programov/aplikacij za pomoč pri delu
- vaša prednost bodo izkušnje, znanje na področju B2B prodaje, faktoringa
Ključne naloge
- aktivna prodaja v B2B segmentu, pridobivanje novih strank
- samostojno vodenje celotnega poslovnega odnosa s stranko
- ohranjanje stikov z obstoječimi uporabniki storitev Borze terjatev
- svetovanje strankam
- aktivno spremljanje trendov na področju financiranja podjetij in hitro prepoznavanje priložnosti in potreb, ki se pojavijo na trgu
- sodelovanje na področju priprave prodajnih strategij
- timski odnos in sodelovanje s celotno ekipo podjetja (uprava, prodaja, IT razvoj, marketing, izterjava)
Kaj vam nudimo?
- polni delovni čas s pogodbo za nedoločen čas (možne so tudi druge oblike sodelovanja)
- konkurenčna plača, najmanj 23 dni plačanega dopusta
- sodobno opremljeno in spodbudno delovno okolje v Ljubljani
- parkirno mesto v garaži
- dodatno pokojninsko zavarovanje
- lasten izbor delovne opreme
Borza terjatev smo ljudje, kot ekipo nas družijo skupne vrednote. Transparenten, odprt pregled nad širšim dogajanjem v podjetju in odprta komunikacija zaposlenim omogoča hitro in jasno reagiranje ter tesno medsebojno sodelovanje.
Borza terjatev zaposlenim omogoča fleksibilno prilagajanje delovnega časa in načina dela glede na potrebe.
Kako se prijaviti?
Če vam je delovno mesto zanimivo, vas vabimo, da svoj življenjepis pošljete na naš elektronki naslov info@borzaterjatev.si, za dodatne informacije smo dosegljivi na številki 01 810 73 73.
--
O Borzi terjatev
Borza terjatev (www.borzaterjatev.si) predstavlja prvo platformo vzajemnega financiranja za podjetja v Sloveniji. S svojo finančno-tehnološko rešitvijo združujemo podjetja, ki potrebujejo kratkoročno financiranje za svoje tekoče poslovanje in podjetja z likvidnostnimi presežki, ki želijo stabilno in razpršeno naložiti svoj denar. Prejemnikom financiranja, zlasti MSP, nudimo kratkoročna posojila in odkup terjatev po spletu, vlagateljem pa enostavno in stabilno naložbo.
Leta 2020 je zaživela tudi Hrvaška BT finančna platforma, ki v Zagrebu deluje pod imenom P2P Finance (www.p2pfinance.hr).
Finančna platforma Borze terjatev je od začetka delovanja zagotovila podporo transakcijam v skupni vrednosti preko 500 milijonov EUR, le lansko leto je naše storitve uporabljalo več kot 400 podjetij. Smo letošnji prejemki zlatega certifikata bonitetne odličnosti Dun & Bradstreet ter certifikata Excellent SME (GZS). Že od leta 2015 nemoteno izboljšujemo likvidnost med podjetji in s svojim delovanjem podpiramo razvoj slovenskega gospodarstva.
--
Borza terjatev smo ljudje, kot ekipo nas družijo skupne vrednote. Transparenten, odprt pregled nad širšim dogajanjem v podjetju in odprta komunikacija zaposlenim omogoča hitro in jasno reagiranje ter tesno medsebojno sodelovanje.
Dobrodošli v naši družbi.